Daily Time Axom

IPL ৰ টিভি দৰ্শকৰ সংখ্যা কমিছে, কোটিপতি ক্ৰিকেট লীগে হেৰুৱাইছে জনপ্ৰিয়তা !

0 36

IPL ৰ টিভি দৰ্শকৰ সংখ্যা কমিছে, কোটিপতি ক্ৰিকেট লীগখনে হেৰুৱাইছে জনপ্ৰিয়তা !

সম্পূৰ্ণ ব্যৱসায়িক ক্ৰিকেট আই পি এলে নিজৰ জনপ্ৰিয়তা হেৰুৱাইছে । আই পি এলৰ মেচ আছে বুলি সন্ধিয়া ৭-৩০ বজাত টিভিৰ সন্মুখলৈ দৌৰি যোৱাৰ পৰিৱেশ আৰু নাই এতিয়া ৷

কিছুদিন আগলৈকে চাহৰ দোকানত কথা পাতি থাকোতে ক্ৰীড়াপ্ৰেমীৰ মুখত আলোচনাৰ বিষয় আছিল আইপিএলো। অফিচ-কাচাৰীতো কথা-বতৰাৰ মাজত স্থান পাইছিল IPLয়ে ৷

আপুনিও আই পি এল চোৱাৰ উত্তেজনা হেৰুৱাইছে নেকি? বাৰ্কৰ জৰীপত দেখা গৈছে যে যোৱা বছৰৰ তুলনাত এই বছৰৰ আই পি এলৰ টিআৰপি হ্ৰাস পাইছে। প্ৰথম সপ্তাহৰ তুলনাত দ্বিতীয় সপ্তাহত আই পি এলৰ টিআৰপি যথেষ্ট হ্ৰাস পাইছে।

বয়সৰ ওপৰত আধাৰিত কৰি, ১৫-২১, ২২-৩০ আৰু ৩১-৪০ বছৰ বয়সৰ লোকৰ মাগৰ জৰীপত এই বছৰৰ আই পি এলৰ দ্বিতীয় সপ্তাহত দৰ্শকৰ সংখ্যা ক্ৰমান্বয়ে ১৭%, ১২% আৰু ১৫% হ্ৰাস পাইছে । যোৱাবাৰৰ তুলনাত, ১৫-২১ বছৰ বয়সৰ ৪০ শতাংশ কম লোকে আই পি এল চাই আছে, ২২-৩০ আৰু ৩১-৪০ বছৰ মাজৰ ৩৪ শতাংশ কম লোকে আই পি এল চাই আছে।

গুৰুগ্ৰামৰ কিওছ মাৰ্কেটিং নামৰ এখন পৰামৰ্শদাতা প্ৰতিষ্ঠানৰ মুৰব্বী সজল গুপ্তাই সদৰি কৰা মতে, “জৰীপটোত কোৱা হৈছে যে মানুহে আই পি এল চাই ভাগৰি পৰিছে। যোৱা তিনিটা আইপিএল ডেৰ বছৰত ছয় মাহৰ ব্যৱধানত অনুষ্ঠিত হৈছে। মানুহে মহামাৰীৰ বাবে এটা ঠাইত আছিল, সেই সময়ত টিভিত খেল চাই আছিল। কিন্তু এতিয়া সেয়া নহয়। মানুহে ইফালে সিফালে ঘূৰি ফুৰিছে, দোকানলৈ গৈ আছে, বৃত্তিত বেছি সময় দিব লগা হৈছে ৷ সেয়েহে টিভিত খেল চোৱাটো হ্ৰাস পাইছে। বহুতৰ মতে, সময়ৰ লগে লগে আই পি এলৰ প্ৰতি আগ্ৰহ হ্ৰাস পাইছে মানুহৰ ৷ মুম্বাইৰ এটা মিডিয়া কোম্পানীৰ মুৰব্বী শ্ৰেণীক চক্ৰৱৰ্তীয়ে কয়, “দ্বিতীয় সপ্তাহত টিআৰপি তললৈ নামি গৈছিল।”

এইবাৰ আই পি এলত এটা নতুন দল আছে। পুৰণি দলবোৰত বহুতো নতুন ক্ৰিকেটাৰ আছে। একে সময়তে, এই বছৰৰ আই পি এলত কোনো দলত অধিনায়ক মহেন্দ্ৰ সিং ধোনী, বিৰাট কোহলী নাই। কোনো দলতে ভিলিয়ৰ্ছ, ক্ৰিছ গেইল নাই। এই বছৰৰ আই পি এলত, বিৰাটক প্ৰায়ে বাউণ্ডেৰীত ফিল্ডিং কৰা দেখা যায়। ৩০ গজৰ ভিতৰত তেওঁৰ আক্ৰমণাত্মক উপস্থিতি আন সময়তকৈ কম ।

এইবাৰ প্ৰতিযোগিতাখন আৰম্ভ হোৱাৰ আগতে, আই পি এলত ধোনীৰ বিজ্ঞাপনবোৰে দৃষ্টি আকৰ্ষণ কৰিছিল। কেতিয়াবা সকলোৱে বাছখন ৰাস্তাৰ মাজত ৰখাই খেল চাবলৈ বহি থাকে, কেতিয়াবা গোটেই পৰিয়ালটোৱে একেলগে বহি আই পি এল চাই থাকে। কিন্তু সেইটো প্ৰকৃততে ঘটিছে নে? ভাৰতীয় ক্ৰিকেট নিয়ন্ত্ৰণ ব’ৰ্ডে (বিচিচিআই) সম্প্ৰচাৰ অধিকাৰৰ পৰা ৩৩,০০০ কোটি টকা উপাৰ্জন কৰাৰ লক্ষ্য লৈছে। ২০২২ চনত, তেওঁলোকে ভাবে যে যোৱা পাঁচ বছৰতকৈ দুগুণ উপাৰ্জন কৰা সম্ভৱ। ২০১৭ চনত, বিচিচিআইয়ে সম্প্ৰচাৰ অধিকাৰৰ পৰা ২৬৩৪৮ কোটি টকা লাভ কৰিছিল। এই বছৰ সম্প্ৰচাৰকে বিজ্ঞাপনৰ মূল্যও বৃদ্ধি কৰিছে। বিজ্ঞাপনদাতাসকলে প্ৰতি ১০ ছেকেণ্ডৰ বাবে ১৫ লাখ টকা খৰচ কৰি আছে। যোৱা বছৰ, ই আছিল $13-14 নিযুত।

আই পি এলৰ টিআৰপি নামি আহিছে। আই পি এলত কেইবাটাও চৰিত্ৰ হ্ৰাস পাইছে। দৰ্শকে এতিয়াও এটা নতুন চৰিত্ৰ বিচাৰি পোৱা নাই। কিছু আগ্ৰহহে হেৰুৱাই পেলোৱা হৈছে। একে সময়তে, এইটো মনত ৰাখিব উচিত যে মানুহে লাহে লাহে টিভি চাবলৈ এৰি আছে আৰু এতিয়া ম’বাইলত খেল চোৱাৰ দিশে আগবাঢ়িছে। অফিচৰ পৰা ঘৰলৈ যাওঁতে, মানুহে মোবাইলত খেল চাই আছে। এইবোৰ কথায়ো টিআৰপিৰ ওপৰত প্ৰভাৱ পেলাইছে।

Leave A Reply

Your email address will not be published.