মোবাইলৰ ব্যৱহাৰ এতিয়া কথোপকথনতে সীমাবদ্ধ নহয়। ধনৰ লেনদেনৰ পৰা ব্যক্তিগত তথ্য সুৰক্ষিত কৰালৈকে, মোবাইল ফোন দৈনন্দিন জীৱনৰ এক অংশ হৈ পৰিছে।
কিন্তু ফোনটোৰ ৰঙৰ কি ? ম’বাইল ফোনৰ ৰঙে মানুহৰ চৰিত্ৰৰ বিভিন্ন দিশৰ কথা প্ৰকাশ কৰিব পাৰে। এই কথা ৰং বিশেষজ্ঞ মেথিউ ৰিচাৰে প্ৰকাশ কৰে।
বগা: বিশেষজ্ঞসকলৰ মতে, বগা ৰঙৰ ফোন ব্যৱহাৰ কৰা লোকসকলে সাধাৰণতে পৰিষ্কাৰ হৈ থাকিবলৈ পছন্দ কৰে। ইয়াৰ উপৰিও, বগা ফোন ব্যৱহাৰ কৰা লোকসকলে কোনো ভুল সিদ্ধান্তত সহজে উপনীত নহয়। তেওঁৰ মতে, বগা ৰং সাধাৰণতে সৰলতাৰ প্ৰতীক। গতিকে যিসকলে এই ৰঙৰ ফোনটো ব্যৱহাৰ কৰে তেওঁলোক খোলা মানুহ।
ক’লা: বেছিভাগ লোকে ক’লা ফোন ব্যৱহাৰ কৰে। যিদৰে ক’লা ফোনটো সহজে লেতেৰা দেখা নাযায়, দাগবোৰো কম হয়। ক’লা ফোন ব্যৱহাৰ কৰা লোকসকল সাধাৰণতে বাস্তৱবাদী আৰু পেছাদাৰী হয়। তেওঁ শক্তি আৰু সৌন্দৰ্য পছন্দ কৰে। ইয়াৰ উপৰিও, ক’লা ফোন ব্যৱহাৰকাৰীসকলে গোপনীয়তা পছন্দ কৰে। অৰ্থাৎ, তেওঁলোকে নিজৰ বিষয়ে কোনো তথ্য সহজে বাহিৰৰ লোকৰ ওচৰত প্ৰকাশ কৰিবলৈ ভাল নাপায়।
নীলা: যিসকলৰ নীলা ফোন আছে তেওঁলোক অলপ মুখামুখি আৰু আত্মকেন্দ্ৰিক। এনে লোকসকল অতি শান্ত আৰু সৃষ্টিশীল। ইয়াৰ উপৰিও, যিসকলে নীলা ৰং ভাল পায় তেওঁলোকে যিকোনো কাম কৰাৰ আগতে গভীৰভাৱে চিন্তা কৰে, আনকি তেওঁলোক সফল হ’লেও তেওঁলোকে ফুটনি মাৰিবলৈ ভাল নাপায়।
ৰঙা: ৰঙা ফোন ব্যৱহাৰ কৰা লোকসকল নীলা ব্যৱহাৰ কৰা লোকসকলৰ ঠিক বিপৰীত। তেওঁলোকে কেৱল তেওঁলোকৰ আত্মপ্ৰকাশৰ পৰা আঁতৰি থকাই নহয় কিন্তু আলোচনাৰ কেন্দ্ৰত থাকিবলৈও পছন্দ কৰে। তেওঁলোক উৎকৃষ্ট, আৱেগিক, প্ৰতিযোগিতামূলক আৰু যুঁজাৰু মনৰ।
সোণালী: সোণৰ ৰং সদায় সম্পদৰ প্ৰতীক হৈ আহিছে। যিসকলে এই ৰঙৰ ফোনটো ব্যৱহাৰ কৰে তেওঁলোকৰ ওচৰত অধিক ধন আছে। তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ সামাজিক সন্মানৰ বিষয়েও সতৰ্ক।