নতুন প্ৰজন্মৰ মাজত ফেচবুকৰ চাহিদা কমিছে। এতিয়া তেওঁলোকে আজৰি সময়খিনিৰ বেছিভাগ সময় ইনষ্টাগ্ৰামত কটায়। ভিৰ কৰা মেট্ৰ’ হওক বা কলেজৰ শ্ৰেণীকোঠা হওক, যুৱক-যুৱতীসকলৰ মোবাইল ফোনলৈ এবাৰ চকু ফুৰালেই জানিব পৰা যাব যে তেওঁলোক ইনষ্টাগ্ৰামৰ ৰিল চোৱাত নিমগ্ন।
কেতিয়াবা ঘৰৰ চাদত বা ৰেষ্টুৰেণ্টত, কেতিয়াবা সাগৰৰ পাৰত আৰু কেতিয়াবা শোৱা কোঠাত যুৱক-যুৱতীসকলে ৰিল বনাইছে। কোনোবাই চখ হিচাপে বনাইছে। কোনোবাই স্বীকৃতি লাভৰ আশাত নিয়মিতভাৱে ৰিল বনাই ছ’চিয়েল মিডিয়া পেজত পোষ্ট কৰি আছে। কিন্তু একাধিক ৰিল বনোৱাৰ পিছতো একাংশ লোক হতাশ হয়। এই ৰিলটো কেতিয়াও ১০০ জনতকৈ অধিক লোকৰ ওচৰলৈ নাযায়। ৫০ জন অনুৰাগী হওক বা ৫০ লাখ — ইনষ্টাগ্ৰামৰ এলগৰিদম সকলোৰে বাবে একেই। গতিকে আপোনাৰ ৰিলখন অধিক মানুহৰ ওচৰলৈ যাবলৈ আপুনি কি কৰিব পাৰে?
১) ট্ৰেণ্ডিং গীত ব্যৱহাৰ কৰক: কেৱল আপোনাৰ প্ৰিয় গীতত নহয়, এই মুহূৰ্তত ট্ৰেণ্ডিং হৈ থকা গীতত ইনষ্টাগ্ৰাম ৰিল তৈয়াৰ কৰক। কিন্তু সেই গীতটোত যদি আপুনি আন কোনো ধাৰণা বা ধাৰণা উলিয়াব পাৰে, তেতিয়াহে আপোনাৰ পোষ্টটোৰ ভিউ বাঢ়িব।
২) ভাষাত সাৱধানতাঃ নিজ ভাষাৰ গীতত ৰিল তৈয়াৰ কৰিলেহে আপোনাৰ ৰিলৰ প্ৰসাৰতা বৃদ্ধি নহয়! হিন্দী, ইংৰাজী গীতত ৰিল বনালে আপোনাৰ ৰিল বেছি মানুহৰ মাজলৈ যাব। ফলত আপোনাৰ অনুৰাগীৰ সংখ্যাও বৃদ্ধি পাব। যিবোৰ সুৰ অতি ট্ৰেণ্ডিং হয় সেইবোৰত আপুনি ৰিল বনাব পাৰে। ৰিলটো তথ্যসমৃদ্ধ বা মনোৰঞ্জনমূলক হ’ব পাৰে।
৩) ভিডিঅ’ত কেপচনৰ ব্যৱহাৰ: তথ্যসমৃদ্ধ ভিডিঅ’ শ্বুট কৰাৰ সময়ত ভিডিঅ’ত কেপচন ব্যৱহাৰ কৰক। যদি ভিডিঅ’টোত পইণ্টৰ কেপচন দিয়া হয় তেন্তে দৰ্শকে বেছি ভাল পায়।
৪) সকলো বৈশিষ্ট্যৰ ব্যৱহাৰ: ইনষ্টাগ্ৰামত ইনষ্টাগ্ৰামৰ সকলো বৈশিষ্ট্য ব্যৱহাৰ কৰা অধিক ভিডিঅ’ বুষ্ট কৰে। ফলত ভিডিঅ’টোত অধিক প’ল, এছএফএক্স, ফিল্টাৰ, গীত, কেপচন, ষ্টীকাৰ ব্যৱহাৰ কৰক। আপোনাৰ ৰিলেইও অধিক ভিউ পাব। কেৱল ইনষ্টাগ্ৰামতে নহয়, ফেচবুকতো ৰিল শ্বেয়াৰ কৰক।
৫) ৰিলৰ সংখ্যা বৃদ্ধি কৰা: বহুতে ভাবে যে ভিডিঅ’টোৰ মানদণ্ড যিমানেই ভাল হ’ব সিমানেই ভিউ বেছি হ’ব। আৰু সেই ভিডিঅ’টো অধিক ভাইৰেল হ’ব। কিন্তু অলপ বুদ্ধিমত্তা খৰচ কৰিলে বুজিব যে ভাল ভিডিঅ’তকৈ বেছি ভিডিঅ’ দিয়াত গুৰুত্ব দিলে আপোনাৰ ভিউ বাঢ়িব। দৈনিক এটা ৰিল দিব লাগে। যিমানেই বেছি ভিডিঅ’ পোষ্ট কৰিব সিমানেই আপোনাৰ ইনষ্টাগ্ৰাম প্ৰফাইলত ৰিচ পাব।