সাক্ষাৎকাৰৰ ব্যৱস্থা কৰা।
মনটোৱে কয়, নতুন অফিচৰ আপাৰ হাউচ আপোনাৰ কথা-বতৰাত সন্তুষ্ট। কিন্তু ৰাতিপুৱা সাক্ষাৎকাৰ লৈ দুপৰীয়া কিমানজনৰ ফোন আহে? ফলত মনে মনে অপেক্ষা কৰক আৰু চিন্তা কৰক। সেই হাৰত নিগনি দৌৰ, কাম হ’ব? সাক্ষাৎকাৰৰ পিছত বহুতে বুজি নাপায়, ইয়াৰ পিছত কি কৰিব? আৰু কেইটামান সাক্ষাৎকাৰ দিবনে? বা ধৈৰ্য্যৰে অপেক্ষা কৰিব !
চাকৰি প্ৰত্যাশীৰ এই সন্দেহ দূৰ কৰিবলৈ পাঁচটা সহজ টিপছ। ‘আপুনি এটা চাকৰি পোৱাৰ প্ৰক্ৰিয়াটো সহজ কৰিবলৈ সেইবোৰ ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে নেকি চাওক…
ধন্যবাদ
সাক্ষাৎকাৰৰ পিছত কৰ্তৃপক্ষক ধন্যবাদ দিয়ক যাতে তেওঁলোকে আপোনাক সহজে মনত পেলায়। ধন্যবাদ পত্ৰত আপোনাৰ সাক্ষাৎকাৰৰ উল্লেখযোগ্য দিশসমূহ অন্তৰ্ভুক্ত কৰক। আপুনি কৰিবলৈ ইচ্ছুক বুলি কোৱা কামবোৰো জনাৱক। আপোনাৰ আগ্ৰহে আপোনাক চাকৰিটো পোৱাৰ দিশত লৈ যাব।
যোগাযোগ ৰাখক
সাক্ষাৎকাৰৰ পিছতো যোগাযোগ ৰাখক। যাতে আপোনালোকক সংগঠনে স্মৰণ কৰে। চুটি বাক্যত সাৰাংশ লিখা। সাক্ষাৎকাৰৰ যিকোনো গুৰুত্বপূৰ্ণ তথ্য সোঁৱৰাই দিব পাৰে। দীঘল বাক্য বা দীঘল ইমেইল ব্যৱহাৰ নকৰিব। ‘কেতিয়া ফোন আহিব’ বুলি সোধাতকৈ ‘আপোনাৰ লগত কাম কৰিবলৈ এতিয়াও অপেক্ষা কৰি আছো’ বুলি লিখা। ইয়াৰ দ্বাৰা আপোনাৰ আগ্ৰহ প্ৰকাশ পাব।
চিনাকি মানুহৰ লগত কথা পাতিব
যদি আপুনি সংস্থাটোৰ কোনো কাৰ্যবাহীৰ সংস্পৰ্শত আছে তেন্তে তেওঁৰ লগত কথা পাতক। প্ৰয়োজন অনুসৰি যোগাযোগ বিচাৰি উলিয়াওক। সম্পৰ্ক গঢ়ি তোলক। তেওঁলোকৰ চকু থাকিলেও চাকৰিটো পোৱাৰ সম্ভাৱনা বেছি হ’ব। অৱশ্যে হোৱাটছএপত বাৰে বাৰে ব্যক্তিগত যোগাযোগে কাৰ্যবাহীসকলক বিৰক্ত কৰিব পাৰে।
নিজকে পৰীক্ষা কৰক
সাক্ষাৎকাৰৰ পিছত সকলো কথা সৰু সৰু টোকা লিখি থওক। শেষত ই আপোনাক উপকৃত কৰে। দ্বিতীয়বাৰৰ বাবে ফোন কৰিব পাৰে। তেতিয়া হয়তো একেটা প্ৰশ্নই পুনৰাবৃত্তি হ’ব পাৰে। ইয়াৰ বাবে আগতীয়াকৈ নিজকে প্ৰস্তুত কৰক। যদি আগতে কোনো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ শুদ্ধকৈ দিয়া হয়, তেন্তে পৰৱৰ্তী সময়ত একে ভুল নকৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
ধৈৰ্য ধৰক
ধৈৰ্য্য ধৰিব লাগিব। সাক্ষাৎকাৰ এটা আৰু চাকৰি পোৱাৰ মাজত কিছু সময় থাকে। বেছি চিন্তা নকৰাটো বুদ্ধিমানৰ কাম। আগতে উল্লেখ কৰা পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰক। আৰু ভাল সাক্ষাৎকাৰ এটা দিলে চাকৰি পোৱাৰ সম্ভাৱনা আছে বুলি ভাবিব ।