নতুন ৰূপত মাৰুতি অল্টো
মাৰুতি চুজুকীয়ে অল্টো আৰু এছ-প্ৰেচোৰ আধাৰ প্ৰকাৰবোৰ বন্ধ কৰি দিছে।
বন্ধ কৰা ভেৰিয়েণ্টবোৰত এটা একক ড্ৰাইভাৰ এয়াৰবেগ আছিল, যাৰ ভিতৰত আছে অল্টোৰ এছটিডি আৰু এলএক্সআই প্ৰকাৰ, আৰু এছ-প্ৰেচোৰ এছটিডি, এলএক্সআই আৰু ভিএক্সআই প্ৰকাৰ। আগতে ডুৱেল এয়াৰবেগৰ সৈতে উপলব্ধ অল্ট’ৰ এছটিডি(অ)ট্ৰিমও বন্ধ কৰা হৈছে।

মাৰুতি চুজুকীয়ে ২০২২ চনৰ জানুৱাৰীত চৰকাৰে প্ৰৱৰ্তন কৰা নিয়মাৱলী পালন কৰিবলৈ এইটো কৰিছে য’ত সকলো গাড়ীত দ্বৈত এয়াৰবেগ লগোৱাটো নিৰ্দেশ দিয়া হৈছে। অল্টোৰ নতুন আধাৰ প্ৰকাৰটো হৈছে এলএক্সআই(অ), যাৰ মূল্য ৪.০৮ লাখ টকা, পূৰ্বৱৰ্তী প্ৰৱেশ-স্তৰৰ ট্ৰিম – এছটিডি ভেৰিয়েণ্টতকৈ ৮৩,০০০ টকা অধিক।
এছ-প্ৰেছ’ৰ নতুন আৰম্ভণি মূল্যবোৰো এছটিডি(অ’) ট্ৰিমৰ বাবে ৩.৯৯ লাখলৈ সংশোধন কৰা হৈছে, যাৰ ব্যয় ইয়াৰ আগৰ আধাৰ প্ৰকাৰতকৈ ১৩,০০০ টকা অধিক।
আগতে, গ্ৰাহকসকলে একক এয়াৰবেগৰ সৈতে অতিৰিক্ত ৭০০০ পৰিশোধ কৰাৰ আৰু তেওঁলোকক যাত্ৰী-কাষৰ এয়াৰবেগেৰে সজ্জিত কৰাৰ বিকল্প আছিল। মাৰুতি চুজুকীয়ে ওৱাগন আৰ আৰু চেলেৰিঅ’ৰ আগত এইটো ব্যৱহাৰ কৰিছিল।
অটোমেকাৰে বৰ্তমান তৃতীয় প্ৰজন্মৰ অল্টো পৰীক্ষা কৰি আছে, য’ত বাহ্যিক আৰু আভ্যন্তৰীণ আপডেটৰ সৈতে এক নতুন প্লেটফৰ্ম প্ৰদৰ্শন কৰা হ’ব। ইয়াৰ উপৰিও, ই টয়োটাৰ সহযোগত ক্ৰেটা-প্ৰতিদ্বন্দী মিডচাইজ এছ.ইউ.ভি.-ৰ ওপৰতো কাম কৰি আছে।