যিহেতু দিনটোৰ এটা বৃহৎ অংশ অফিচত কটায়, সেয়েহে সহকৰ্মীসকলৰ সৈতে সু-সম্পৰ্ক বজাই ৰখাটো গুৰুত্বপূৰ্ণ। কিন্তু সঠিকভাৱে নকৰাটোৱে সম্পৰ্কত প্ৰায়ে নেতিবাচক প্ৰভাৱ পেলায়। এই কাৰণে সহকৰ্মীসকলৰ লগত সাৱধান হ’ব লাগিব। কিছুমান কথা এৰাই চলিব লাগে।

বিপদত এবাৰ বা দুবাৰ ধাৰ ল’ব পাৰে। কিন্তু নিয়মিতভাৱে এই অভ্যাস গঢ়ি তুলিব নালাগে। ইয়াৰ ফলত সম্পৰ্কটোৰ ক্ষতি হ’ব পাৰে।
অতিৰিক্ত আড্ডা
অফিচত সহকৰ্মীসকলৰ লগত অত্যধিক আড্ডা মাৰিলে কেতিয়াও ভাল ফল পোৱা নাযায়। অফিচৰ বাহিৰত বন্ধুৰ লগত আদা ফিট হৈ পৰে।
প্ৰেমৰ প্ৰস্তাৱ
অফিচৰ কাৰোবাক ভাল পালে বহুতে পোনপটীয়াকৈ প্ৰপ’জ কৰে। এইটো কেৰিয়াৰৰ প্ৰতি ভাবুকি কঢ়িয়াই অনা হয়। তেনেকুৱা নকৰিবা।
কাৰোবাক অতিৰিক্ত প্ৰশংসা দিয়ক
কাৰ্যালয়ত পেছাদাৰী আচৰণ কৰিব লাগে। ওচৰৰ মানুহৰ বাহিৰে আন কাকো অতিমাত্ৰা প্ৰশংসা নকৰিব। তেনে কৰিলে আনৰ মাজত ভুল বুজাবুজিৰ সৃষ্টি হ’ব পাৰে।
কাৰোবাক সমালোচনা বা বেয়া কথা কোৱাৰ পৰা বিৰত থাকক। আপুনি কোনো নেতিবাচক কথা নোকোৱাকৈয়ে সমাধানৰ পৰামৰ্শ দিব পাৰে।
সাৱধানে কথা কওক
অফিচৰ সকলোৰে লগত চিন্তা কৰি কথা পাতিব। অফিচত অপ্ৰয়োজনীয় কথা নক’লে ভাল।

ব্যক্তিগত সমস্যাৰ কথা নক’ব
মনত ৰাখিব, আপোনাৰ সহকৰ্মীসকলে আপোনাৰ সমস্যাৰ বাবে চিন্তা কৰিব নালাগে। গতিকে ব্যক্তিগত বিষয়ত কেতিয়াও একো নক’ব। প্ৰয়োজন হ’লে কাৰ্যালয়ৰ পৰা ছুটী লওক বা এইবোৰ পেছাদাৰীভাৱে চম্ভালিব। সহকৰ্মীসকলক জনোৱাৰ প্ৰয়োজন নাই।
নিজকে উদঙাই নিদিব
কোনো কামতে নিজকে দৃঢ়তাৰে কোৱাৰ প্ৰয়োজন নাই। সহকৰ্মীসকলক ঈৰ্ষা কৰিব পৰা কাম নকৰিব বা এনে কাম নকৰিব যাতে আনে অহংকাৰী বুলি ভাবে।